Inside Beverly Hills Episode 1
S1, A1: I det här avsnittet är vi hemma hos de superrika i 90210. Jonathan Grahms familj har bott i staden i tre generationer, de är kungligheter i Beverly Hills. Följ den färgglada livsstilen hos denna självgjorda miljonärschokladproducent till stjärnorna när han skapar nya produkter för Chrissy Teigen och John Legend. Desperat efter att bilda familj med sin man Jeff, ger Jonathan sig ut på en lång resa för att hitta designerägg från donatorer och hitta en surrogatmamma. Beverly Wilshire, hotellet som inspirerade Hollywoodsuccén "Pretty Woman", är ett av de mest ikoniska, lyxiga och dyra i Amerika. För att få en inblick i denna exklusiva och sällsynta värld går vi bakom kulisserna med långtidsboende gästen Carolyn Folks. Även om den här mediamogulen bor bara några kvarter bort väljer hon att checka in på Beverly Wilshire i veckor, månader och till och med år i taget. Det här avsnittet följer också den brittiska TV-presentatören Dani Behr, 90-talsstjärnan i "The Word" och "I'm a Celebrity", som har återuppfunnit sig själv i Beverly Hills som fastighetsmäklare. Dani har specialiserat sig på att sälja superhus till superrika, där de billigaste fastigheterna börjar på fem miljoner dollar, och hem går regelbundet för 70 miljoner. Dani ger oss en enastående inblick i en endast-de-starkaste-överlever provisionvärld av designerhus i Beverly Hills, tillsammans med hennes kräsna, knepiga mångmiljonärskunder.