S5, A1: Förra vinnaren Hanna Hellquist får till sin förtjusning dela bur med Jonatan Unge, och Josefin Johansson teamar upp med frågesportsässet Jesper Rönndahl. Det blir dragkamp, Under pressure-briljans och en fejkad tvättstuga.