S1, A1: I juni 1994 avled norske ingenjören Jan Wiborg efter att ha fallit naken från fönstret i sitt hotellrum i Köpenhamn. Polisen klassade snart fallet som ett självmord, men märkliga omständigheter gör att många norrmän inte nöjt sig med svaret.