S1, A1: När vi hittar mönster och symmetri i naturen se vi också att naturen följer vissa regler. Regler som kombinerar elegans och effektivitet. Regler som formar både träd och flodmynningar och som fortsätter att förundra forskare med deras ofta ofattbara förmåga att vara överallt.