S6, A1: Tjugo månader efter säsongens chockerande avslutning, då Jack Bauer togs till fånga av den kinesiska regeringen, skakar en rad fasansfulla terrorattacker om landet. President Wayne Palmer, den avlidne presidenten David Palmers beslutsamma bror, och hans rådgivare inleder en nervkittlande och ofattbar dag.