Luck Episode 1
S1, A1: Efter tre år i fängelse vill hårdingen "Ace" Bernstein hämnas på kollegorna som förrådde honom. Han försöker, tillsammans med sin medhjälpare och chaufför Gus Demitriou, att återge en berömd kapplöpningsbana dess forna glans. Fyra härjade spelare - Jerry, Marcus, Renzo och Lonnie - försöker samtidigt skramla ihop tillräckligt med pengar för ett vad som kan vara värt miljoner. Deras plan är beroende av en högoddsare som tränas av Turo Escalante, en man med mycket talang och lite skrupler. En annan tränare, Walter Smith, tror sig ha hittat potential i en oprövad häst med imponerande påbrå.