Just Between Lovers Episode 1
S1, E1: Moon Soo awakes routinely from a traumatic dream and opens a bathhouse in the morning. Her traumatic experience has given her a passion for building safety working part-time in architecture. Moon Soo is given an opportunity to join a project team.