S1, A1: Son Hae-yeong, en beräknande kvinna som hatar att gå med förlust. Kim Ji-uk, en civilpolis, grannskapets ängel, perfekt deltidare i närbutiken som hatar att ställa till problem för folk. Efter att ha gjort slut med sin pojkvän för att undvika förlust, gör Hae-yeong ett överraskande erbjudande till Ji-uk för att vinna en tävling på hennes företag. Vilket erbjudande kan det handla om?