Futurama Episode 1
S1, A1: Efter en oavsiktlig kryogen nedfrysning vaknar Fry året 3000. Med hjälp av sina två nya vänner; en fördärvad robot vid namn Bender och en vacker enögd utomjording som heter Leela, utmanar Fry sin livsuppgift som budpojke. Han spårar sin ättling, professor Farnsworth, som anställer dem för att arbeta på hans intergalaktiska leveransservice. Det är en tuff ny värld och Fry har sin livs resa framför sig.