S1, A1: Den begåvade basketspelaren Koh You och den intelligenta studenten Go Jun-hee är kända för sin bromance i high school. Båda har fostrats av Jun-hees mormor och har helt motsatta personligheter, vanor, smak och ideal. De har aldrig haft någon anledning att komma i konflikt med varandra, men en dag dyker en ny elev upp, vackra Han So-yeon.