S1, A1: Nöjesreportern Kyeong-do skriver om en otrohetsaffär och drogskandal där en skådespelerska och svärsonen i en familjekoncern är inblandade. Problemet är att mannen i fråga råkar vara gift med Kyeong-dos första kärlek. Genom en artikel hamnar Kyeong-do och Ji-woo öga mot öga igen för första gången på tio år. Nu vill ingen av dem bli involverade igen.