The Shop: Uninterrupted Episode 1
S4, A1: I första avsnittet av säsong fyra får LeBron James och Maverick Carter sällskap av musikmogulen tillika den 23-faldiga Grammyvinnaren Jay Z, sångaren och låtskrivaren Bad Bunny, WNBA-superstjärnan Nneka Ogwumike och marknadsföringschefen Paul Rivera.