S1, A1: Yoon Hee's daughter dreams of becoming a classical singer, despite her mom's disapproval; she visits the most famous soprano in Korea, Cheon Seo Jin, and begs to be her student, but Yoon Hee barges in, and the two meet unexpectedly.