Where is Private Dulaney? Episode 1
S1, A1: 1979: Carol Dulaneys son försvinner från Camp Lejeune, förmodad bondpermis. Carol vet att det inte stämmer. Vad hon inte känner till är den skrämmande värld hon kommer att upptäcka.