S1, A1: 2001 får FBI-agenten Doug Mathews syn på en fascinerande post-it-lapp som fångar hans intresse. Det anonyma tipset nämner en bluff som rör det högt älskade McDonald's-Monopolspelet och en mystisk hjärna bakom det hela.