S4, A10: Katie ser fram emot att få dela sin mest älskade jultradition med Taylor, men ett överraskande besök från hennes mor hotar julefriden. Greg vilseleds av Katies goda avsikter, och Oliver och Anna-Kat har sönder ett arvegods.