S10, A13: Läkarna måste ta konsekvenserna av det som hände på Aprils bröllop. Meredith känner sig sviken när Derek drar tillbaka ett löfte, och Arizona och Callie försöker bestämma sig för om de ska fortsätta tillsammans eller inte.