S14, A13: Seattle-barndmännen Ben Warren och Andy Herrera kommer till Grey Sloan efter ha räddat två pojkar som skadats i en husbrand. Läkarna jobbar hårt med sina projekt i tävlingen Grey Sloan Surgical Innovation Contest; Amelia tar in Tom Koracick för att konsultera gällande en patient till henne och Alex.