S4, A14: Mot Gregs önskemål försöker Katie spela rollen som äktenskapsmäklare för Brittiske Greg. Oliver spelar med i ett skolrykte angående hans sexuella läggning för att hjälpa en klasskompis att känna sig mer accepterad.