S3, A16: En fjärils färd visar att en dag på sjukhuset skulle kunna sluta på helt olika sätt, Turk letar efter sin lycko-bandana inför en operation och Elliot försöker hitta ett borttappat gosedjur åt ett barn som ska få en transplantation.