S8, A17: Derek ber Meredith att samarbeta med honom på neuro-avdelningen igen, Catherine Avery kommer tillbaka till Seattle Grace och intresserar sig för Richard. Cristina misstänker Owen mer och mer och Morgan verkar bli förälskad i Alex.