S4, A19: Efter Anna-Kats stora seger med Vildblomstflickorna åker familjen Otto på familjesemester. Katie är fast besluten att få en avkopplande, barnfri dag tillsammans med Greg. Taylor förlorar sina pengar på Hollywood Boulevard och Anna-Kat tvingas ordna upp situationen.