Where is Private Dulaney? Episode 2
S1, A2: Medan Carols sökande fortsätter gör en 11-årig pojke en fruktansvärd upptäckt i skogen: en hand som sticker upp från en grund grav. Carol är fylld med rädsla. Kan det här vara hennes son?