Episode 2 The Secret Romantic Guesthouse
S1, A2: Dan Oh is overwhelmed by the enormous debt left behind by his father and the scholars comfort her in their own ways; Dan Oh recalls that the debtor's owner, Jang Tae Hwa the Chief Administrator, is searching his middle village for traitors.