Kokdu: Season of Deity Episode 2
S1, A2: Gye-jeol looks for Jin-woo, who has disappeared after getting possessed by Kokdu, the Deity of the Underworld. Unaware of the situation, Gye-jeol becomes Jin-woo's target.