S1, A2: Efter att mördaren hotat Marina sätter Arturo in säkerhetsvakter i sin mammas hus för att skydda systern och för att hindra henne från att fortsätta sin utredning. Men Marina och Héctor lyckas fly och hamnar på Belle Epoque, en teater där de tror att mördaren kanske gömmer sig.