S1, A2: Ember är fortfarande skakad efter sin upptäckt. Hon erbjuder Riz sin hjälp i utredningen om Amy Knightly - i hopp om att få reda på vad Riz hittat. I rollerna: Jenna Coleman, Archie Renaux, Laura Marcus, Amelia Bullmore, Bo Bragason, Ruby Stokes m fl. Del 2 av 4.