S1, A2: Seungcheon har verkligen blivit Hwang Taeyong! Seungcheon känner sig skyldig varje gång han ser Taeyong och hans familj, men han glömmer snart bort det när han börjar njuta av livet som Hwang Taeyong. Han ger sina mobbare en smak av deras egen medicin och gör vad han vill. Seungcheon får då reda på det överraskande faktum att Juhee är Taeyongs fästmö! Han attraheras mer och mer av henne.