S1, A2: Yesul ser sig själv i framtiden där hon kysser, myser och ligger naken i sängen med Minhu. Yesul tvivlar på denna absurda framtid och förnekar sin förmåga genom att istället fokusera på sitt Billy-projekt. Men det dyker upp tecken som hintar om den framtid hon har sett. Hon försöker kyssa Minhu ännu en gång för att bekräfta sin ofattbara framtid.