S1, A2: I hopp om att avslöja den mystiske "Uncle Jerry" utreder FBI två framträdande figurer som de misstänker har koppling till bedrägeriet: Jerome "Jerry" Jacobson, före detta polis och Gennaro "Jerry" Colombo, som kommer från en maffiafamilj på ostkusten.