Episode 20 24
S7, A20: Landet är fortfarande utsatt för en risk och Jonas Hodge, hjärnan bakom Starkwood, står i centrum för terrorhotet. FBI och regeringen samlar kraft för att skydda landet och för att skipa rättvisa. Jack Bauer förhör en huvudmisstänkt.