S5, A22: JD får en känsla av déjà vu. Dr Cox återvänder till jobbet, men Elliot tycker att han verkar ha förlorat självförtroendet. Carla blir trött på att Turk kan göra en massa saker som hon inte kan nu när hon är gravid.