Real Time with Bill Maher Episode 22
S13, A22: I direktsändning från Los Angeles dissekerar Bill Maher och hans gäster personer från Wall Street, Hollywood, Washington D.C. och världen över. Heta debattämnen som sjukvård, den federala skulden, energi, vapen, skolan, miljön och mer tas upp.