S6, A22: Personalen omvärderar sitt privatliv efter att ha blivit vittnen till ett slumpmässigt möte på akuten mellan två älskande som inte sett varann på länge; Karev behandlar en tonåring med problem; Meredith avslöjar sina misstankar för Cristina.