Episode 24 24
S5, A24: Jack konfronterar presidenten i ett försök att få honom att medge sin inblandning i de senaste dagarnas händelser. Martha ventilerar sitt hat mot sin man inför pressen då Logan håller ett minnestal tillägnat Palmer. Jack och Audrey delar ett ömt ögonblick när det verkar som att krisen är över, men Jack inser dock att hans problem bara har börjat då det förflutna hinner ifatt honom.