S10, A24: I säsong 10:s sista episod tar läkarna på Grey Sloan Memorial Hospital ett känslomässigt farväl av den omtyckta Cristina Yang. Något som kan vara ett terrorattentat skakar Seattle och orsakar kaos på sjukhuset.