Hawaii Five-0 Episode 24
S9, A24: Hackern Aaron Wright återvänder och ber Five-O om hjälp då Wrights tidigare kollegor på NSA har blivit mördade. Junior pratar med rattfylleristen som körde ihjäl hans syster.