S4, A24: Elliot vet inte om hon ska agera snabbt eller om det förstör hennes förhållande med Jake; Dr Cox lär Turk hur man ska vara hälsosamt självisk; dr Kelso och vaktmästaren tjafsar om vem som ska använda den motordrivna arbetsvagnen.