S1, A3: Ett nytt fall tar Ludwig på en tur genom Cambridge där han ställs inför en omöjlig fråga. Samtidigt bestämmer sig Lucy för att gå undercover. I rollerna: David Mitchell, Anna Maxwell Martin, Dipo Ola, Gerran Howell, Isuka Hoyle, Dylan Hughes m.fl. Del 3 av 6.