S1, A3: Suk Moo runs into Jang Hyun on the street and ends up going to his grandmother, Mi Sook's cafe; Suk Moo gets to talk to Yoo Young again; Ma Roo tells Suk Moo where Hwi Roo is, and Suk Moo heads to Hwi Roo's hometown.