The Penthouse: War in Life Episode 3
S1, A3: Seo Jin urges Seol A to sign a paper saying that she will give up her acceptance to Cheong A Arts High; Seol A doesn't back down and reveals how she knows about Seo Jin and Dan Tae's illicit love affair.