S1, A3: Bede befinner sig nu motviligt i drogkartellens absoluta toppskikt. Gabriel går emot sin överordnades instruktioner och fortsätter utreda mordet på Harvey Wratten, medan Honey upptäcker en hemlighet. I rollerna: Chiwetel Ejiofor, Christopher Eccleston, Sir Antony Sher, Stephen Rea, Rafe Spall, Kierston Wareing, Lesley Sharp m.fl. Del 3 av 7.