Iskalla mördare, heta offer Episode 3
S1, A3: Polisen får det hett om öronen när de jagar en mördare med ett makabert intresse. Hustrun till en marinsoldat, en gravid kvinna och en sexslav kommer korsa sin vägar i denna bisarra historia om kidnappning, lögner och mord.