S2, A3: Charlotte och Jacobs romantiska resa till Antwerpen tar en tvär vändning när en tredje person dyker upp. Samtidigt inleder sjukhuset en intern utredning, och Leo inser att Hari ljuger om sina planer för stiftelsen. I rollerna: Sam Palladio, Annabel Scholey, Aggy Adams, Hugh Dennis m.fl. Del 3 av 6.