S7, A3: Frank börjar att jobba med en skönhetstävling för barn av en slump och han är orolig för att folk ska tro att han håller på med detta av fel anledning. Dee försöker samtidigt att hämnas på "stage moms" och Mac, Dennis och Charlie tror att de har hittat en vinnare i Franks tävling.