Big Mouth Episode 3
S1, A3: Hur blev Changho Big Mouse och varför? Hoten och lockelserna från hela fängelset är förvirrande för Changho. En sak är dock säker: han måste upprätthålla rollen som Big Mouse för att skydda Miho. När denne flyttar till Gucheon University Hospital för att försöka rentvå Changhos namn, får han reda på att något misstänkt pågår på canceravdelningen.