The Time We Were Not in Love Episode 3
S1, A3: Ha Na begins to feel attracted to Sung Jae, who intensely approaches her; Won feels uneasy, though he pretends not to care; Ha Na recalls Won's past confession because of Na Young, who reappears single and divorced after several years.