The Village: Achiara's Secret Episode 4
S1, A4: So-yoon rescues Yoo-na with the police officers at the substation and the young lady gets arrested at the scene accused of murder; Woo-jae is investigating the case regarding Kim Hye-jin's disappearance, he finds out a shocking truth.