Vårt ursprung: Historien om människans utveckling Episode 4
S1, A5: Världen tycks befinna sig I ett konstant krigstillstånd. Vi undersöker om detta är en katastrofal brist hos mänskligheten eller om vi verkligen behöver krig för att överleva.