S1, A4: Oj, så kul att vara förälder! Och oj, så jobbigt. I humorserien Parterapi ser vi Christine Meltzer i tolv olika roller i en terapisoffa där allt handlar om det viktigaste vi har - relationer. Gör dig redo för lika delar skratt och pinsam igenkänning.